نرم افزار های مورد نیاز برای اجرا شدن بازی ها

Untitled-1

برای هر بازی شما به تمام این نرم افزار ها نیاز ندارید اما بهتر هست که همه اینها رو داشته باشید تا لازم نباشه بعد از نصب هر بازی دنبال نیازمندی های اون بازی بگردید و بتونید سریع بازی رو اجرا کنید.

معمولا افرادی در مورد اجرا نشدن بازی ها اعتراض میکنند که به تازگی ویندوزشون رو عوض کردند و هنوز بازی خاصی روی کامپیوترشون نصب نکردند. اکثر بازی ها موقع نصب خودشون نرم افزارهای مورد نیاز رو برای شما نصب میکنند. اما این نرم افزار ها بعضی حجمش هم کم نیست و لازم نیست هربار که یک بازی دانلود میکنید تمام نرم افزارها همراهش باشند.

اکثر بازی هایی که اینجا برای دانلود قرار داده میشوند، برای کم حجم تر شدن بازی، این نرم افزارها از داخلشون حذف شده است. برای همین شما خودتون باید از قبل اینها رو داشته باشید. اگر حذف نشده باشه احتمالا یک پوشه ی Redist یا Common Redist یا Redistributable_ داخل پوشه ی بازی یا پوشه ی نصب خواهید دید و میتونید از اونجا نصبشون کنید.

بعضی از این نرم افزارها برای هر بازی 100% نیاز هست و بعضی از اینها فقط برای چندتا بازی نیاز میشه. و بعضی نرم افزار ها هم بستگی به سخت افزار کامپیوتر شما داره. مثلا اگر کارت گرافیک شما از شرکت Nvidia باشه، شما دیگه نیازی به نرم افزار Catalyst ندارید و یا اگر کارت گرافیک شما از شرکت ATi باشه شما دیگه به نرم افزار nvidia نیاز ندارید. برای هر کدوم از این نرم افزار ها نسخه های مختلفی ممکن است وجود داشته باشه و شما باید بر اساس نوع ویندوز و 32 بیت یا 64 بیت بودن آن دانلود مناسب رو انتخاب کنید.

اگر میخواید بدونید که پیغام خطایی که دریافت میکنید مربوط به کدوم نرم افزار میشه، شما میتونید از راهنمای خطاهای موجود در اجرای بازی ها و آموزش رفع اشکالات از سایت پی سی دانلود استفاده کنید. برای نمونه اگر بازی رو اجرا میکنید و صدا نداره و یا حرفی از صوت و صدا زده شد، احتمالا درایور OpenAL‌ رو باید نصب کنید.

من تمام این نرم افزار هایی که لینک دانلودشون قرار داده شده رو روی کامپیوترم نصب دارم. بهتره شما هم دانلود و نصب کنید تا فرقی بین کامپیوتر من و شما نباشه.

[tabs tab1=”.NET” tab2=”XNA” tab3=”Visual C++” tab4=”DirectX”]

دانلود نرم افزار .Net Framework 4.0 با حجم 41 مگابایت

دانلود نرم افزار .Net Framework 4.5.2 با حجم 66 مگابایت

دانلود نرم افزار .Net Framework 4.6 با حجم 62 مگابایت



دانلود نرم افزار XNA Framework 3.0 با حجم 7 مگابایت

دانلود نرم افزار XNA Framework 3.1 با حجم 7 مگابایت

دانلود نرم افزار XNA Framework 4.0 با حجم 6 مگابایت


[tab id=3]

حجم فایل 74 مگابایت (آپدیت 2019)

دانلود پک کامل نرم افزار های VC Redist


[tab id=4]

حجم فایل 95 مگابایت (June 2010)

دانلود DirectX

دانلود مستقیم از مایکروسافت


0 0 رای
امتیاز بازی
اشتراک
اشتراک در
guest

28 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
نمایش تمام دیدگاه‌ها
نرم افزار x360ce

برای 99% بازی‌های دونفره‌ جدید شما به این نرم افزار نیاز دارید تا گیم پد خودتون رو به بازی بشناسونید.
ادامه ی مطلب ...

سایت رومیز گیمز
ورود
در حال بارگذاری ...
ثبت‌نام

New membership are not allowed.

در حال بارگذاری ...