کرک بازی ها را چگونه دانلود و کپی کنیم؟

Fix-steam_api_dll-is-missing-error-کرک-بازی

فایل steam_api.dll مهمترین فایلی هست که امروزه برای بازی ها به عنوان کرک استفاده می شود. این فایل درواقع مانعی است برای ارتباط گیری بازی با نرم افزار استیم. پس اگر همراه اجرای بازی نرم افزار استیم اجرا شد و یا گفته شد استیم باید نصب باشد، علت نبود این فایل است. البته بازی های اریجینال هم این فایل را دارند اما وقتی بازی کرک میشود، فایل کرک جایگزین این فایل میشود.

چگونه کرک بازی ها را پیدا کنی؟


شاید برای شما هم پبش آمده که اسم یک بازی رو به همراه کلمه crack در گوگل جستجو کنید اما نتایجی که میاد خیلی راضی کننده نباشه. روش درستش اینه که شما باید اسم بازی رو به همراه کلمه nodvd در گوگل جستجو کنید و یا میتونید مستقیما داخل دو سایتی که اینجا معرفی میکنم دنبال کرک بازی ها بگردید.

سایت Game Copy World

این سایت ادعا میکنه هیچ کار خلافی انجام نمیدهد و فقط کمک میکنه به اونهایی که نسخه کامل بازی رو دارند، بتونند بازی رو بدون نیاز به CD یا DVD اجرا کنند و یا اینکه بازی های خودشون رو بدون کمک استیم اجرا کنند. در نتیجه از اعتبار خوبی برخورداره و جزو اولین نتایج جستجوی شما قرار میگیره. فایلهایی هم که در این سایت پیدا کنید از سایت های دیگر بروزتر هستند. برای هر آپدیت کرک جداگانه ای داره، پس شما میتونید اگر یک کرک برای شما کار نکرد، یکی دیگه رو امتحان کنید و از طرفی تبلیغات خیلی کمی داره.

در این سایت غیر از کرک بازی، ترینتر بازی هم برای دانلود قرار داده شده پس مواظب باشید حتما کرک بازی باشه و داخل اسم فایل کلمه trainer نباشه. داخل سایت Game copy world کرک بازی با عنوان Game Fixes یا Fixed files معرفی میشه.

Untitled

فایلهایی که داخل مستطیل قرمز مشخص شده اند فایل های کرک هستند. با کلیک روی اونها شما به سمت لینک دانلود فایل هدایت میشوید.

crack-fixed-files

روی مربع آبی رنگ کلیک کنید تا لینک های دانلود ظاهر شوند. روی یکی از MIRROR ها کلیک کنید تا فایل شما شروع به دانلود کند.

سایت Mega Games

شاید بعضی وقتها سایت Game Copy World ف ی ل ت ر  باشه و شما نتونید به راحتی فایل مورد نیاز خودتون رو دانلود کنید و یا میخواید لینک دانلود کرک رو برای دوستتون بفرستید، اونوقت این سایت گزینه بهتریه، اما تبلیغات بیشتری داره و به اندازه سایت game copy world فایلهاش بروز نیست.

کرک بازی را کجا کپی کنیم؟


فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید و داخل پوشه بازی کپی کنید. دقت کنید که فایل ها را باید داخل پوشه ای که فایل اجرایی بازی هست کپی کنید. از شما پرسیده میشه که آیا میخواهید فایل های جدید جایگزین فایلهای قبلی شود، شما تایید کنید.

5 1 رای
امتیاز بازی
اشتراک
اشتراک در
guest

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
نمایش تمام دیدگاه‌ها
نرم افزار x360ce

برای 99% بازی‌های دونفره‌ جدید شما به این نرم افزار نیاز دارید تا گیم پد خودتون رو به بازی بشناسونید.
ادامه ی مطلب ...

سایت رومیز گیمز
ورود
در حال بارگذاری ...
ثبت‌نام

New membership are not allowed.

در حال بارگذاری ...