بازی های جدید چند نفره را از این سایت هم میتونید دنبال کنید

pccouchcoop

این روزها من خیلی وقت نمیکنم مطلب جدید بذارم. بعضی دوستان هم مطلب جدید میذارن، خبر ندارند ویرایش مطالب چقدر زمانبر هست. اون دوستانی هم که یاد گرفتند دیگه رفتند. بعضی دوستان جدید هم دوست دارن یاد بگیرن تا به سایت کمک کنند تا بروز باشه اما زود هم از پیش ما خواهند رفت.

اما به هر حال هدف سایت معرفی بازی بوده نه لزوما دانلود بازی. این سایتی که دارم معرفی میکنم فقط بازی های آفلاین چند نفره معرفی میکنه. برای دیدن توضیحات بازی ها میتونید روی اسم بازی ها کلیک کنید و شما رو میبره به صفحه ی استیم بازی و میتونید عکسها و فیلم بازی رو ببینید.

این سایت هم مثل من هر روز آپدیت نمیکنه و همیشه بروز نیست اما دیدم دیروز لیستش رو آپدیت کرده و تقریبا تمام بازی های جدید چندنفره رو داخل لیست خودش آورده. پیشنهاد میکنم حتما به این سایت سر بزنید و تمام لیستش رو ببینید. از هر بازی یک عکس و یک لینک معرفی میذاره و سایت خیلی سبکیه و سایت دانلود نیست.

و خواهشا از اینکه بخواید نشون بدید به من که بازی چند نفره ای میشناسید که من نمیشناسم دست بردارید، مخصوصا در مورد بازی های جدید. و یا اینکه بخواید به من نشون بدید که لینک دانلودی پیدا کردید که من نتونستم پیدا کنم. این فقط یک در هزار روز امکان اتفاق افتادن داره و نه هر روز.

آدرس سایت: pccouchcoop.com

0 0 رای
امتیاز بازی
اشتراک
اشتراک در
guest

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
نمایش تمام دیدگاه‌ها
نرم افزار x360ce

برای 99% بازی‌های دونفره‌ جدید شما به این نرم افزار نیاز دارید تا گیم پد خودتون رو به بازی بشناسونید.
ادامه ی مطلب ...

سایت رومیز گیمز
ورود
در حال بارگذاری ...
ثبت‌نام

New membership are not allowed.

در حال بارگذاری ...